Tuesday, November 13, 2012

Terpanggil untuk menulis

Tiba-tiba terpanggil untuk menulis entri kali ni..

Aku keluar untuk cari ketenangan pagi tadi..
aku mula keliru dengan apa yang aku cari daripada seorang lelaki..
aku tataw apa yang aku nak... aku akui yang aku perlukan perlindungan
daripada seorang lelaki selain daripada keluarga aku... tapi ntahla..
dengan apa yang terjadi semenjak kebelakangan ni wat aku lebih kenal
siapa lelaki.. dorang ta jahat.. cume mungkin dorang jugak ta pasti apa yang
dorang cari dari seorang perempuan dan sebab tulah dia tinggalkan perempuan tu..
ermm ni andaian aku je.. tatawla betul atau ta...

apa yang aku pasti, aku ta saba nak abiskan diploma aku..
lepastu aku nak habiskan praktikal aku.. then, amek skroll
diploma InsyaAllah..lepastu setelkan PLKN yang bertangguh tu..
lepastu rehat lame-lame.. 

ermm kadang-kadang aku terpikir betul ke mcm ibu cakap yang
aku mungkin jumpa jodoh aku bila aku da keje nanti....
kadang-kadang aku masih tunggu "orang lame" tp aku ta pasti
adakah dia rasa ape yang aku rase.. bila aku teringat kan dia, kebetulan
dia akan hubungi aku.. tapi kebetulan tu terlalu kerap berlaku.. 
ke memang ada jodoh tp jodoh tu 5tahun akan datang ??
tapi berani ke aku nak bagi peluang ketiga pada dia?? bukan dua tapi ketiga..

Ya Allah berilah apa yang terbaik untukku..
aku akui perasaan sayang tu masih ada untuk dia..
cume untuk akui pada dirinya itu, aku ta termampu...
Kuatkanlah semangatku dlm mghadapi sgala cabaran.. Amin...


0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template