Sunday, November 18, 2012

Berborak atau bergayut ?

ehem...ehem... semalam aku send mesej kat Aiedil..
tapi dia ta reply... =(
dlm pukul 9 camtu aku call dia.. dan tanya nape ta reply,
rupenye dia tade kredit.. pastu kitorang pun berborak..
macam-macam bende dia cerita kat aku.. tapi satu benda yang
aku hormat sangat kat dia ialah dia nak sambung belajar paling
kurang tahap degree.. Alhamdulillah Aiedil da berubah dan da fikir
masa hadapan dia dengan lebih baik...

Ya Allah, permudahkanlah urusan dia..
semalam aku tanya la dia still ke dgn W.. dia gelak..
then aku tanye lagi.. dan dia gelak lagi... lepastu baru dia
jawab.. dia cakap dia still.. pastu dia gelak lagi...
aku pun konfius.. tapi tapewla.. aku harap hubungan diorang
kekal.. aku nak yg terbaik utk dia.. dan aku harap W ta kecewakan
dia camana aku pernah buat dulu...


p/s : Jodoh rahsia Allah


0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template