Wednesday, November 14, 2012

Hot FM zoomerz...!!














Assalamualaikum... heyy guess what just now aku jumpa
HOT FM ZOOMERZ yang salu bagi tiket wayang dan pelbagai
barangan percuma tu... ahahhaha tapi mase tu aku tgh bz kot..
dye ade bg paket produk kecantikan tadi.. tp ta dapat nak layan dorang
sbb aku tgh carik kedai buku... seriusly sorry...

btw, ada mamat tu sampai ckap "erm budak tu ta penah dgr radio la tu,
tu yang tataw tu.." arghh siot je mulut dye.. mesti jarang gosok gigi tu yang
macam longkang tu.. <----- haa marah betul aku..nampak ta? nampak ta??
aahhahaa.. tp skang da cool da... :)

btw, law aku jumpa dorang lagi pasni aku akan stop n dapatkan
segala barangan dorang nak bagi tu if kalau aku betul2 tade benda urgent
yang aku nak wat... but mcm situasi tadi memang ta dapat nak tolong la.. ehhe..


p/s : hangatkan hari anda dengan HOT FM.. ^^ chow !


0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template