Saturday, November 17, 2012

No title ~

Percaya tak ? petang tadi aku terserempak dengan lelaki pertama
kat Ligamas... wahhhh pastu aku slow2 kan kete yang aku pandu tu..
dan aku cakap dengan ibu aku..

"Ibu, kat belakang ni ex ani.. seriusly kalau dia nak balik kat ani,
ani akan terima dia semula.. hensem kan dia bu.." sambil ketawa..

lepastu aku pun turunkan cermin dan dia lalu sebelah aku..
aku perlahankan kenderaan dan dia pun tegur.. serentak dengan aku cakap

"oitt" itu je kate-kate yg terkeluar dari mulut aku dan dia..
perkataan yg same.. 3hari lepas aku mimpikan dia.. dan tadi
aku dapat jumpa dia.. Seriusly aku rindu bila tengok dia..
maklumlah dia first love aku..

Oh Aiedil... kalau lah kau bace entry aku ni...
Aku nak kau tau yang aku sanggup kembali pada kau
jika kau mahu.. dengan syarat kau pun single... dan aku janji
aku takkan rahsia apa-apa daripada kau macam yang pernah
terjadi dulu..


p/s : nak mimpi dia lagi mlm ni boleh tak ? hihi.. *gediks


0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template