Saturday, November 17, 2012

Pengakuan Jujur

Hari ni aku nak buat satu pengakuan jujur..

Aku sayang sangat-sangat kat budak DIP sesi jun 2010..
Kenapa ? kat bawah ni aku describe sorang-sorang..

ZULKIFLI : Zul adalah yang paling muda dalam kelas aku.. dan dia da mcm adik lelaki bagi aku sbb aku pun tade adik lelaki.. dia manje sangat-sangat.. dia penghibur dalam kelas.. dia bising.. dia annoying.. dia bajet.. dia terer pasal 18sx.. dia sangat melindungi.. dye caring..dan dia suka meluahkan perasaan n cerita masalah dia kat aku..kerana bg dye, antara ramai-ramai perempuan, dye selesa nak cerita dengan aku..

IZZATI : Izzati pun aku da anggap macam adik.. dia lawak dan suke gelak.. dia cantik bagi aku.. (aku tak les okay !) aku suke cakap muke dia macam Erra Fazira.. haha sbb aku minat Erra.. dia antara yang paling rajin memasak kat rumah sewa yg kitorang duduk.. dia caring.. dia bertanggungjawab dan baik sangat.. dan adakalanya dia sangat tegas..

ATIQA : Atiqa kawan aku dari sem1 dan merupakan budak kelas aku jugak.. Iqa adalah antara student yang pandai dalam kelas aku.. dia bukan seorang yang pemarah dan dia seorang yang jenis lembut.. dia tegas dan minat giler kat korea.. everything pasal korea sume dye taw.. Iqa banyak bantu aku dalam pelajaran dari sem1 sampaila skang..

ELYSA : Elysa adalah diantara budak perempuan dlm kelas yang aku penah jaga sangat-sangat.. sebab she's different.. sebab mase tu dia belum boleh bawak diri utk hidup di asrama.. tapi lama kelamaan dye da mula membiasakan diri.. dia seorang yang baik, manja, dan suka buat orang tergelak dgn aksinya.. paling tak boleh dilupakan adalah setiap kali nak present tgn dye mesti menggigil..

AMIRAH : Amirah ni pernah jadi roomate aku mase sem2.. dia ni boleh cakap macam-macam loghat negeri.. dia leh cakap Kelantan, Perak dan Penang. dia pandai menyanyi.. suara dia sedap.. dia ni pandai dan kuat berusaha.. dan dia suke dengar cerita-cerita aku.. dia ni punyai semangat setia kawan yang tinggi.. dan mira ni jugak suke bercerita.. dan suke wat orang gelak dengan aksi dye..

SHAIDEE : Shaidee merupakan ketua kelas aku sem last ni.. Shai ni manja giler.. suke mintak makanan orang.. bertanggungjawab dan sentiasa cool.. dan muka dia sangat-sangat innocent.. lecturer pun tak sampai hati nak marah tau kalau dia datang lewat kat kelas..

HERRY : Herry merupakan abang kepada kami semua sebab dia paling tua skali dlm kelas aku.. umo dia 27 dan dia adalah army.. dia amik prograaming ni pun utk melayakkan dia naik pangkat.. dia sangat protective.. dia baik.. dia okay dengan semua orang.. muka dia macam cina.. maklumlah orang sabah..


p/s : to be continued...



0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template