Wednesday, November 14, 2012

2 lelaki . . .


- lelaki pertama muka camni -
                                                   



- lelaki kedua muka camni -


Ada 2 lelaki yang pernah hadir dalam hidup aku
yang sangat memberi kesan mendalam kepada aku..
dan jika 2 lelaki ini ingin kembali di dalam hidup aku,
kemungkinan besar aku akan terima.. lelaki pertama
mungkin aku akan terima tanpa syarat... dan lelaki kedua
juga aku mungkin akan terima tetapi dengan syarat...

tanpa syarat dan dengan syarat..
itu yang membezakan lelaki pertama dan kedua..
kenapa ? persoalan ?
ada jawapannya..
tetapi tidak semua jawapan perlu diperjelaskan
dan dipersoalkan.. 

siapakah lelaki pertama dan siapakah lelaki kedua?
masih tertanya? masih lagi menjadi persoalan ?
juga ada jawapannya tapi biarlah hanya Tuhan saja yang tau..
tengok gamba tu mcm ta pecaye je kan dorang ensem and awesome mcm tu..
tapi seriusly muke dorang mcm tu.. tapi bukan sbb muka..
sebab lain yang menyebabkan aku boleh terima dorang smula
jika dorang ingin kembali dalam hidup aku..


 p/s : jodoh akan datang ? I'm just looking a husband not a boyfriend anymore.


0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template