Friday, January 18, 2013

Pemberian yang dihargai ^_^

Assalamualaikum !
Hai People ^_^

Jumaat yang indah.. Insha Allah..
Okay hari ni nak share sket tentang pemberian yang dihargai..
Korang pernah dapat minyak wangi tak masa hari jadi korang ???

Secara jujurnya, aku pun penah dapat... tapi aku tak sangka yang
aku akan dapat hadiah minyak wangi.. dan hadiah minyak wangi tu diberi
oleh seseorang yang bernama Sam Nazaril Faique..

Dan percaya atau tidak dia bagi hadiah tu waktu aku berumur 18tahun
dan sehingga aku berumur 21tahun ni, aku masih menyimpannya...^_^
3tahun.. ye 3tahun.. Aku simpan tanpa pernah buang.. aku tak habiskan
minyak wangi tu... Aku tinggalkan sikit dalam botol tu.. supaya aku
sentiasa ingat bau wanginya.. sewangi seikhlas pemberian dia kat aku..
Sila lihat bawah untuk tengok minyak wangi pemberian dia..




















Bau minyak wangi ni wangi sangat.. Tahan sampai aku balik kerja..
Semalam aku teringat kat dia terus aku pakai.. ^_^
Tapi hari ni aku tak pakai pun minyak wangi.. just spray deodorant je..

Aku rindu sangat kat Sam Nazaril Faique dengan Calvin Ls Bong..
dua-dua ni kira pangkat abang la bagi aku.. dan diorang sangat baik,
bersopan-santun, beradab dan tertib.. senang cakap ciri-ciri seorang suami
yang baik tu adalah kat dua orang ni.. tapi mungkin mereka belum bertemu jodoh
lagi.. dan diorang ni adalah individu terpenting kalau family aku wat majlis..

p/s : sis doakan yang terbaik untuk abg berdua.. rindu nak tgk korang mkn kat uma sis..




0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template