Tuesday, January 29, 2013

Baik Buruk Pergaduhan...


Assalamualaikum good morning people ^_^
How are you... still yawny ?
Let me slap your face.. ahahaaha... :P

Kehidupan tanpa gaduh dan salah faham agak
membosankan.. tapi janganlah gaduh terlalu lama kan..
sapa yang sanggup kan...



okay image kat atas ni dorang bukan gaduh sebenanye..
dia cume nak lawan kening je..tgk kening sape lagi tinggi hahahaa...
okay stop jadi sengal ! Tampa kang..

Kadang-kadang aku pun ade gak gaduh ngan dia
dan aku rase aku banyak mengalah.. segala yang pahit
tentang dia aku telan semuanya... aku blaja untuk terima seadanya...

dia pun banyak sabar dengan sikap aku..
yela aku ni jenis tak boleh dijangka.. kadang-kadang angin
pastu tiba-tiba tenang je...
aku pun tak faham kenapa fenomena ni boleh berlaku..

dan korang kene ingat, pergaduhan ni ada baik buruknya..
baiknya, adalah buat kita lebih memahami, tolak ansur dan boleh
menguatkan silaturrahim..
buruknya, ialah kau ngan aku memang tak kawan dah la..
ahahaha tu kalau kau jahatla kan..

p/s : berusaha untuk berubah itu mudah jika kita tak susahkannya




2 comments:

Anonymous said...

banyak mengalah? **thinking **

meisnani said...

Hai Mr.Anonymous ! ^_^
yeahh dah byak mengalah tapi tak
bererti putus asa..

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template