Wednesday, January 09, 2013

Dia Lelaki 3

Assalamualaikum
Hai People !

Harini saya agak bersemangat nak update ! LOL..
ahahah.. semangat mcm lagu kat bawah ni... cube dengar sket..



okay nanti dengar part semangoot k.. ahahaha...memang semangat betul dia.. :)
Okay saya cume nak bagitau biarla 'LELAKI' ini menjadi misteri macam
ENCIK MIMPI ni.. biar org tercari-cari siapakah dia...

Perkara yang pasti, satu hari nanti orang tetap akan tau siapa lelaki misteri ini..
cume biar masa menentukan segalanya.. setakat ni, dia masih menarik untuk
dikenali.. semakin misteri, semakin mencabar..

p/s : nak beli harta baru lagi ke ? ermm


2 comments:

hafiz hafizol said...

LELAKI malang mana la tu. takutnya. seramnya. kahkah

meisnani said...

lelaki malan tu ang la pakcik.. wakakaka... skang tak seram dah kan ??

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template