Sunday, January 20, 2013

Jalan-jalan...!


Assalamualaikum....
Hai people.. !

waktu ni aku still tak leh tido..
sume punca minum KOPI tengah-tengah MALAM...

Aku minum kopi tu sebab aku tak abis lagi kemas
bilik.. so dekat 2 gelas gakla aku minum..sedap je rase..
ni mate ngantuk tapi tak leh nak tido...





haa korang tgk skang da kul bape.. hishhh !!!!
kebetulan sahabat aku si mira tu online.. dia tegur aku..
pe lagi bergosip la pagi-pagi yang kelam ni ha..

kan best kalau dia teman aku.. tapi dia ade hal..
So nani kau kene faham okay.. tu kan mira ade tu
temankan kau yg tak reti-reti nak tido tu...

Dan ape kaitan ngan tajuk atas tu ?
ouhh Jalan-Jalan...
ye please sila la bawa aku jalan-jalan..
aku teringin nak main sume permainan kat Genting tu...
pastu snap pic banyak-banyak... wahhhh bestnye.. terasa sejuk Genting
time aku tulis entri ni...hahahha...okay stop berangan!
k la aku nak pakse mate aku ni tido.. papai.. nite..morning..

p/s : mcm makcik-makcik aku bercerita..sok..sek..sok..sek..


0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template