Saturday, January 12, 2013

Dia Lelaki 4


Assalamualaikum !
Hai People ^_^

Hari ni hari Sabtu dan saya tak tipu ianya memang hari SABTU.. wakakaka !!
Okay, to be continued cerita yang lepas Dia Lelaki 3..

Lelaki Misteri ni dia ada sifat panas baran, kuat jeles, cepat melenting..
tapi walaupun dia macam tu dia bukannya tak de sifat positif.. ade...ade..
apa yg aku boleh rase dia ni sebenarnya Penyayang...ye penyayang..

Guess what baru-baru ni kitorang ade fight.. dia call aku dkt2 kul 5 pagi
terus-terus maki aku.. terus segar mate aku.. sumenye gara-gara KONONNYA
ade org len masuk line aku.. menangis aku pepagi subuh tu.. punyela aku cube
tenangkan dia dari terus marah-marah..

Esoknya aku terus g wat report kat (Centre) mengenai masalah tu..
Dan pihak Centre cakap perkara tu mustahil terjadi..hurmm
dan diorang suruh aku tunggu 2 hari untuk diorang bagi feedback..

Last-last dapat tau, rupa2nya si Lelaki Misteri ni yang tersalah save nombor...
dia tau pun bile dia update fon dia.. dan rupa2nya nombor yg dia salah save tu
nombor adik aku.. sebab sebelum ni penah ckap dgn dia pakai nombor adik aku..

hurmm ampess tol.. tak pasal-pasal je aku kene maki... tapi last-last tu kitorang ok je..


p/s : len kali cek dulu betul-betul okay ! haha gggggrrrrr GERAM ni...

0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template