Wednesday, January 02, 2013

1 . 1 . 2013

Assalamualaikum..
Hai People ! Good Morning.. \^o^/

Macam - macam terjadi pada 1.1.2013 ni..
Semua perkara baik je yang berlaku.. ahahaha.. Alhamdulillah..

Yang pertama, amek Zaihami @ Shiro roro kat Skyway Genting Highlands..
Dia ni sebaya tp panggil dia adik.. bajet muda.. ahahaha...
Pas amek dia, kitorang g AEON rawang.. tgk movie THE HOBBIT..

Shikin ngn Qila keje plak semalam.. so, aku lepak ngn dia jela..
Dia memang belanja aku btul la smlm.. yela org dapat bonus la katekan..
muahahahhaa.. Thanks dik.. :)

Yang kedua, pas balik dari AEON, kitorang singgah Char Kuew Teow Amal
kat Taman Arowana.. and guess what ??? FIRST LOVE aku ade kat saneee..
dan aku ngn zaihami pun duduk la satu table dgn dia..















Pakai baju ijau yang hujung tula First Love aku.. masih hensem seperti dulu.. cuma dia
da smoking skarang.. tp itupun sorok2 depan aku.. sbb dia tau aku tak suke
laki smoking.. yg tgh main tab tu Amin..syokk sgt.. borak smpai tak pandang aku..















Yang baju jalur-jalur ni la Zaihami.. dia ni la adik yg aku cakap tu..
yang tembam tu Azmin.. masyukk tuu.. ahahaha..


Ade rase pelik la.. sbb aku sorang je pempuan.. tp tak kesahla..
sbb diorang kwn-kwn2 dari sekolah rendah lagi..
dan da biase lepak same-same.. cume yg pelik tu sbb malam.. tu yg dorang
tanya aku dari mane ngan zaihami.. so aku cter la..

Yg ada kat table tu, Aiedil, Amin ngn Azmin.. pastu tmbah dgn kehadiran aku ngn Zaihami..
tp kitorang tak lame.. sbb mase tu da kul 9mlm.. aku tepon family tnye nk pape tak..
pastu dorg suh bungkus char kuew teow ngn nasi lemak.. so aku pun order la..
and guess what, sekali lagi zaihami belanja kitorang sume.. dia byr utk satu table tu..
Mekasihh dik..

0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template