Monday, October 07, 2013

Assignment Bermula


Assalamualaikum hai peoples !
Hari ni saya menaip dengan sangat laju sebab sekejap
lagi saya nak buat ASSIGNMENT !!!


Ye semenjak bergelar pelajar semula ni, kenelah biasakan
perkataan ASSIGNMENT semula dengan kehidupan..
Hahahha.. Serius memang penat bekerja sambil belajar ni..
penatnya sebab aku gi kelas tak cukup makan..
so otak tak dapat berfungsi dengan baik..
kelas pertama memang aku fokus dengan cemerlang..
masuk kelas kedua dan ketiga mula lah..
macam siput babi je lembabnya otak ni berfikir..


Minggu ni aku kene bagi semangat kat F..
Sebab ade je yang nak down kan dia.. kuajaqqq betul..
Aku pikir F je aku tak face to face dengan si beliau tu..
Tah kenapa aku boleh cepat panas kalau orang usik orang-orang
yang aku sayang.. Fuhh sabar Nani.. sabar..


Just now, aku baru je siap print satu article untuk aku jadikan rujukan
untuk ASSINGMENT aku ni..
mudah-mudahan berjalan lancar sahaja.. :)
Mudah-mudahan hasil ASSIGNMENT aku setaraf dengan
pemikiran orang yang dewasa dalam kelas aku..
well dalam kelas tu aku paling muda..
tapi aku silence killer..
aku nak dorang tengok aku macam dummies..
tapi sekali bila aku boom baru diorang tau kelicikan aku..
kehkehkeh.. poyo sket..


Aku nak yang terbaik untuk setiap ASSIGNMENT aku
untuk ijazah ni.. Aku nak dekan setiap sem !
nak dekan setiap sem! faham tak ???


p/s : stay strong Nani

0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template