Friday, November 01, 2013

Surat Perletakan Jawatan


Assalamualaikum semua
Lama tak meng-update blog ni haa...
Hope semua sihat-sihat sahaja okay... :)


Dengan ini aku istiharkan bahawa aku nak berhenti kerja dah !!!
Ouh eksaitednyaaa :)
Minggu depan aku nak hantar surat perletakan jawatan..
Aku harap syarikat ni proceed cepat utk meluluskan aku 
untuk berhenti.. hooyeahh...


Aku nak cuba alam pekerjaan yang baru..
Tak boleh tahanla dengan gaji camtu..
Bak kata F, keje macam nak mati tapi gaji banyak tu je..


Offer yg baru ni okay..
cuma lepas ni jadi warga Bangsar la..
goodbye Ulu yam, Rasa, Batang Kali, Rawang..
aku nak menetap kat sana.. sewa bilik.. InshaAllah
dipermudahkan Allah hendaknya segala urusan dunia
akhirat aku...


Aku bernazar, kalau dapat kerja tu dan dapat bilik kat area Bangsar tu
aku nak puasa 5hari berturut-turut dan hujung bulan aku nak
hulur duit belanja kat 3orang adik aku yang
masih belajar tu.. InshaAllah..


Minggu ni kene usaha buat solat hajat dan  
mohon supaya hajat dimakbulkan oleh Allah..
Amin ya rabbal alamin.. :)


2 comments:

Jiarizaira said...

semuga dipermudahkan urusan..

meisnani said...

thanks Jia Rizaira

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template