Friday, October 04, 2013

Holla saya student OUM !


Assalamualaikum ! hollaa sume..


Sekarang wa hati ada senang ma.. Esok wa da mula kelas
untuk ijazah wa ! Amashaammm bak kata F.. ahahahha


Seriously, aku memang eksaited nak gi kelas esok..
dah lama tak skema.. hahahha skema la sangat kan..
disebabkan rasa eksaited tu melampau, jadi aku amik keputusan
untuk siapkan baju untuk aku pakai gi kelas esok..


So, mulai esok aku akan bergelar sebagai pelajar OUM
apa tu OUM ???



OUM tu OPEN UNIVERSITY MALAYSIA..
sesuai untuk orang yang bekerja macam aku ni tapi
punya keinginan nak sambung belajar..


Aku harap kedua ibu bapa aku hargai apa yang aku lakukan ni..
ni semua demi diorang dan juga masa depan aku..
aku nak jaga maruah diorang.. so lepas ni kalau orang tanya
Nani sambung mana, diorang da ade jawapan..
Nani sambung OUM.. dia buat pjj..
so setel masalah ibu dan ayah untuk menghadapi wartawan-wartawan
yang tak diiktiraf tersebut.. hahahahahha...!!!


Ohhh sebelum terlambat !

Terima kasih tahap INFINITY kepada my MR.F kerana menemani 
sy untuk melakukan proses pendaftaran semalam..
belanja sy makan dan lain-lain.. terima kasih sangat-sangat my dear..
awak betul-betul ada bila sy sangat memerlukan.. 


Satu soalan Mr.F yang buat aku tertanya-tanya sehingga ke hari ni,
"Sayang, agak-agak lepas kahwin sayang pandang laki lain tak?"


To my Mr.F 

I'm a loyal person, I'm loyal to my lover.
What you need to do is, be true with me and avoid lying me.
Easy right? And I'm just looking at you because you're what
I need in my life. Thanks Allah.






0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template