Monday, September 02, 2013

Hey You ! I tak saba nak konvo !


Assalamualaikum

lamanya aku tak menulis.. rindu sangat kat blog ni..:)
semenjak dah keje takde mase nak kemaskini blog ni...

Aku cuma nak kongsi yang aku dah berjaya tamatkan
Diploma Teknologi Maklumat dan Komunikasi (Pengaturcaraan)
dengan keputusan Lulus Penuh (LP)
Alhamdulillah.. syukur pada Yang Maha Esa kerana dengan
izinNya aku sampai ke tahap ini.. :)

Pagi ni aku nak pergi Politeknik Sultan Idris Shah
untuk ambil transkrip.. jadi bolehlah aku daftar program
Pengajian Jarak Jauh untuk kursus yang aku minat..
kali ni tiada campur tangan orang tua untuk aku sambung
peringkat ijazah ni.. hehehehe.. yeayy..

Kalau takde aral melintang, In Sha Allah tahun 2014
aku konvo !! hooyeahh.. !! rasa teruja sangat nak konvo..
terasa berbaloi setelah penat belajar selama 3tahun..
dan hari konvo merupakan hari penting dalam hidup aku.. 
hisshh tak sabanyaa.. hahahha..


sumber imej : Google





4 comments:

~cik atin~ said...

wah. tahniah. tahniah :)

hafiz hafizol said...

kita pun !! jemput dtg konvo sy nanti... 26 okt 2013.. sesi petang !

meisnani said...

@cik atin : terima kasih :)

meisnani said...

@hafiz hafizol : In Sha Allah :)

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template