Monday, September 30, 2013

Hadapi Dengan Senyuman Episod 3


Assalamulaikum hai !
Semoga semua sihat-sihat sahaja hendaknya ^_^
Hari ni tengah ada mood nak menaip so
terkemaskini la blog ni nampaknya.. hahahaa..


Nak citer pasal kakak HR yg aku penah cite sebelum ni..
Skang ni kakak HR tu da mula borak-borak ngan aku
balik.. nak amik hati aku la tu..cehh
aku berhati-hati skang ni dengan dia..
kat syarikat ni banyak talam arhhh.. tak suka owhh..
tak syiokk mau keje..


Next, petang tadi NGETEH ngan F..
hahaha happynya rasa hati sebab dapat tengok dia senyum..
Well, I admit he has a wonderful smile..
 and I love to see his smile.. ^_^




Dan hari ni badan aku tak rasa letih sebab F keje malam
dan aku keje siang.. itu bermakna aku tak nampak
F bekerja dan segala penatnya aku tak dapat serap
cuma aku mengantuk je seharian..
nak tidur tadi tapi asik kene kacau dengan budak-budak 
department aku.. haishh... T.T
lagipun aku bukan dibayar gaji untuk tidur di
tempat kerja.. hahahahha... Bear in your mind Nani..


Hari ni jugak aku da setel isi minyak kereta yang da lama menapak
kat takuk E tu.. kesian Baby Blue tu.. ingat tadi sempat nak
mandikan dia kat carwash yang biasa aku pergi tu..
tapi tak sempatla sebab nak gi ngeteh ngn F..
so jawabnya mandikan Baby Blue sendiri la.. ^_^


Bulan ni aku tak dapat nak menghulur kat Ibu ngan Ayah la..
hurmmm kecewa sangat !
Sebab bulan ni aku nak pakai duit untuk rawat Baby Blue..
tadi da hulur duit untuk bil telefon rumah kat ibu..
pandai-pandaila ibu uruskan duit untuk bayar bil tu..
Nak simpan duit kahwin untuk bulan ni pun macam tak lepas je..
sebab bulan ni ada invitation wedding kat Negeri Sembilan..
taktau la nak pegi ke tak.. pastu aku da janji nak treat sahabat
dunia akhirat aku makan western food.. Janji mesti ditepati.. hahahha


Okayla tu jela untuk ketika ni.. 
kalau rajin kang aku update lagi... silalah rajin Nani ^_^
okay papai love u all.. 














0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template