Saturday, March 30, 2013

Next Week yeayy !!!



Assalamualaikum..
Yeayyy next week birthday aku..huhuhu !!!
Sukanya la hati ni... Harap-harap time tu elaun da masuk..
Ley blanje family makan..
Salunye diorang je wat surprise..
Yg pling sengal nye ibu punye surprise la..
Konon ajak makan-makan ngan family belah ayah..
pastu tibe2 gelap restoran tu.. aku da tak sedap hati dah..
sekali kek sampai ngn lilin.. ciss !! malu depan orang ramai..

Pastu mase potong kek tu bau semacam je...
Pesal mcm bau cheese aa??
Nak kepastian tanyela kat ibu.. Ibu cakap haah kek cheese..
Pastu tibe2 je ibu bsuara lagi......

"Eyh..Eyh.. Kau tak makan cheese kan NI ? Alaa ibu terlupa laaa !!! "

Aku gelak je.. sambil cakap "Ibu ni mmg betul-betul surprise la"

Haahahahha ibu...ibu.. sedaya upaya nak buat surprise untuk birthday aku..
sampai lupa yg aku tak makan cheese.. ahahaha by the way, I LOVE U MOM..

Even u forgot what I like and dislike, I still love u..
You're the best mom I had ever.. Mmmmuaaaahhhhh !!!

p/s: kalau aku pegi dulu sblum ibu, tlg ye sapa-sapa tunjuk entri ni kt ibu
supaya dia tau aku tak penah lupakan apa yg dia usahakan untuk anak dia ni.. ^_^


0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template