Wednesday, March 27, 2013

Macam tak percaya !!!

Assalamualaikum..
Selamat pagi alls... ^_^

Rasa sangat tak percaya sebab aku da sampai opis..
Dan guess what ini kali pertama aku datang awal ke opis
tanpa ibu.. wow that's a good improvement of myself..
wkakkakakaka puji diri sendiri kan... siapa lagi nak puji
diri sendiri kalau bukan diri sendiri..

Okay aku harap sangat mood aku hari ni okay.. dan tak muram atau suram..
takde awan-awan mendung kelabu la hendaknya.. Amin..
Semoga Allah permudahkan urusan harian aku dan juga kamu semua..
Mudah=mudahan..

Ya Allah, senantiasalah letakkan aku di landasan yang benar..
dan hindarilah aku daripada melakukan maksiat dan segala
perkara yang dilarang olehMu..Kurniakanlah aku kekayaan agar
aku dapat membantu hambaMu yang lain dan setelah Engkau kurniakan
kekayaan janganlah pula Engkau jadikan aku seorang yang lalai dan lupa
pada perintahMu.. Ya Allah kurniakanlah kesihatan yang baik pada diriku,
keluargaku dan juga seluruh umat Islam..Amin ya rabbal alamin..

p/s : Pagi yang indah ^_^
 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template