Tuesday, August 14, 2012

Salahkah aku merasa sedikit kebahagian

Bismillahirrahmanirrahim...

Salahkah aku merasa sedikit kebahagian di dunia ini ???
mungkin ada yang bahagia melihat aku menangis seorang diri...
mungkin ada yang bahagia bila aku keseorangan...
mungkin ada yang bahagia bila aku susah seorang diri...

adakah timbul rasa bengang di dalam hati kalian
 tatkala aku baru nak merasa bahagia yang sekelumit ni ??
Hebatkah insan yang bernama Lan sehingga ada yang
rasa tercabar ? hurmmm

Perkara yang dah berlalu biarlah ia berlalu..
hiduplah dengan kehidupan hari ini bukannya hari semalam..
Kisah yang lama biarlah ianya menjadi pengajaran, pengalaman dan kenangan..


p/s : Anonymous, let me find my happiness


0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template