Monday, February 04, 2013

Semoga keputusan yang baik



Assalamualaikum...
hai people ! ^_^

rindunya nak taip-taip.. tapi keadaan kesihatan
skang tak berapa baik..

da lame aku tahan sakit ni..
da tak larat nak telan-telan ubat sebenanye..
tapi demi keluarga, aku gagahkan juga..

baru-baru ni aku bleeding da dkt 50 hari..
non-stop bleeding..
ade yg cakap aku mungkin boleh kene anemia..
hurmm :(

skang ni aku dalam rawatan doktor..
rabu ni mungkin aku akan tau samada aku betul anemia
atau tak.. sebab doktor da bg aku
ubat utk stop bleeding.. tp so sad to say that
bleeding aku makin teruk..

ibu tenangkan aku.. ibu cakap mungkin itu kesan ubat..
tp aku rase ianya macam tak mungkin berhenti..
apa yg aku harapkan ialah keajaiban dari Allah S.W.T

kepada anoymous, bloggers, readers, commentar, thanks
for reading my entries.. thanks a lot..
once i'm heal, i'll start writes the new entry..Insha Allah

p/s : terima kasih sudi baca ^_^

4 comments:

Anonymous said...

Semogo cepat sembuh :)

meisnani said...

Terima kasih azrin :)

AzwanRamli said...

Syafakallah.Allah bersamamu sahabat.Sabar itu penawar.Teruskan berdoa.

ANILZA LINA ! said...

syg kenapa nie...???
:(

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template