Friday, September 21, 2012

Terpanggil


Bismillahirrahmanirrahim..

Malam ni aku rase terpanggil untuk menulis.. 
Semalam aku jatuh sakit..
Doktor kata tekanan darah rendah...
sebab badan aku dehydrated (kurang air)
dan juga waktu tidur aku yang berubah... ermmm..

Beliau suggest aku ambil 3liter air sehari,
makan daging (sup daging),
makan bayam merah dan kerang..

Yang first aku ley wat.. itu pasti..
yang kedua dan ketiga aku tolak mentah-mentah..
sape yg kenal aku dia akan faham kenape..
btw, smalam teruk jugak aku dipaksa dak2 rumah
makan kerang.. ta sedap.. tapi demi ta nak
mengecewakan dak2 rumah yg sgt caring kt aku tuh,
aku makan jugak...aku berjaya makan 7ketul..
ahahahaahha.. bukan senang tu..
gigit, kunyah dan telan..then minum air berperisa
supaya ta terase kerang kat tekak..

btw, before aku g klinik..
aku tidur lama sangat sampai aku ta sedar hari da meninggi..
aku tersedar sbb ade satu suara
seolah-olah mengejutkan aku supaya bangun..
lepastu aku terus bersihkan diri..


p/s : terima kasih pada yang caring kat aku..




0 comments:

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template