Friday, March 09, 2012

I think I have been 'Spell'

Assalamualaikum...
Bismillahirrahmannirrahim... 

Semalam luangkan mase dengan adik-adik setelah tiba dirumah..kitorang pergi beli kain dan singgah ofis ayah..then, ajak ayah makan sebab duit kitorang da abes...

ayah offer makan kat Kopitiam dalam Parkson rawang..kitorang follow je.. kalau ikutkan kitorang nak makan kat kedai mamak sebelah ofis ayah je.. sbb da lame ta makan kat situ... sebenarnye mase kat situ, aku ade rase bad feeling...lepas je aku abes makan, aku terus terbatuk-batuk non-stop...

then kitorang sume decide nak balek... dlm perjalanan balek, aku cakap kat adik aku, "akak rase nak muntah" dan yess terus termuntah kat longkang sebelah parkson tu..then aku cakap lagi "akak rase ade something la kt makanan tadi...law ta dengan care muntah dye mesti kuar mase akak buang air besar"

sampai rumah, batuk menjadi lagi teruk.. ubat batuk sume da telan da... tp naluri aku kuat sgt cakap yg aku mungkin da terkena sihir ni.. then aku amek segelas air suam suruh adik aku bace surah Al-fatihah 7kali dan surah 3qul... lepas je aku minum, terus muntah lagi.. muntah angin..

malam tu adik aku yg last ade tuisyen kat sekolah agama dye.. balek je dari tuisyen dye terus bagi kat aku 2 helai kertas yang bertulis ayat Al-quran.. ustaz dye mintak aku bace ayat-ayat tu before tidow.. dan Alhamdulillah pagi ni okay sket dari semalam.. tade muntah-muntah lagi..


p/s : apa motif sihir ni ? apa salah aku ? urmm










5 comments:

Muhamad Azam said...

spell...

eja kan??

meisnani said...

spell ade bnyk mksd la..
spell means sihir..

Unknown said...

hmm..bahaya ni..ssh gak nk ckp samada org kenakan kita atau tak...apa pon hati2 yer..Alhamdulillah dh ok ..minta doa kat Allah yer

AzwanRamli said...

Nauzubillah.Aku b'lindung pada Allah dari syaitan yang direjam.

Semoga sehat selalu.

meisnani said...

Azwan : now aku da ok da.. btw, thanks doakan aku.. May Allah bless on u dear friend...=)

 
My LIfe ! Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template